Thursday 5 January 2012

Syafeenaz

Ermm 03/01/2012, aku terima ttg kehilangan ayah syafeenaz kembali ke rahmatullah..Arwah(aku sbnrnya ada sdkit perasaan terbuku dihati utk pggilan ini) pergi pd jam lebih kurang 12.45 tghari di Hospital Sg.Buloh..Mula2 mlm 02/01/2012 ayh dia jatuh masa nk ke bilik. Ayah dia pggl mak n peluk n cium(sayu hati)..pujuk2 bwk g sepital n akhirnya dia folo sdgkan pd mulanya degil..Feenaz ckp saluran darah ayah dia pecah n penuhi otak(penyebab),nk bedah pun juz 30% jerk leh ok..Ya Allah ko ambillah nyawaku dlm keadaan yg baik2..

Alhamduliillah aku bersama nina n melon(tngn nina) sempat hadir pd mlm harinya..x smpt pun tahlil..mkn sempat..he3..siap dpt feenaz tapaukan utk kami..

Aku yg sebabkan klewatan tu...Dri putrajya dh kn tipooo ngan konduktor bas METRO..lama aku dlm bus..tau pusing 1 putrajaya aku naik bas RapidKL..Dr ktm serdang ke rawang dh sekian lamanya..(mklumler KTMB).igt dibwh pengurusan Tan Sri Syed Al-Bukhary akan jadik lebih efisen, rupanya nan hadooo..Dari Rawang nk ke Serendah dh tggu dlm tren smpai 1/2 jam baru jln..aduhh tensen aku..kul 9.40 mlm baru smpai serendah..sib baik ler melon n nina tak bosan nuggu aku..

No comments: