Friday 8 July 2011

ALLAHUAKBAR..

Mlm tdi aku bc buku fardhu ain dimana dalam tu byk2 cara2 solat sunat dan doa harian..aku selak2 page solat sunat dan aku bc solat sunat istikharah n solat sunat taubat juga solat sunat hajat(dh lama aku tingin nk buat solat2 sunat,tp x penah buat pun)jahil sgguh aku..aku bc2 cara solat sunat istikharah tu dlm tu kata bacaan TASBIH..apa TASBIH ni...aku x tau..takpelah sok aku google..

Pg td naik bas,aku dgr radio ikim.fm..elok jerk aku kuatkan sorenye kuar nasyid..liriknya,
Tasbih(Subhanallah),Tahmid(Alhamdulillah),Takbir(Allahuakbar),Tahlil(Lailahaillallah)..
Dlm hati(ya allah, byk dosa aku dh buat pada kau tp ko beri aku petunjuk pg ni)..
Terima kasih allah...aku berazam akan melakukan solat2 sunat dan memperbaiki segala amalanku..Insyaallah..

No comments: